Sabtu, 15 November 2014

Soalan Yang Buat Saya Berubah dan Beralih Arah.

Teks: Faridah Yusof

Bismillah.

Saya adalah pengguna perkhidmatan talian telefon mudah alih prabayar ****** yang setia. Saya telah mula menggunakan perkhidmatan tersebut dari zaman belajar sehinggalah tahun 2013. Nombor sama yang saya gunakan sehingga sekarang. Biarpun pernah diajak dan dipujuk untuk bertukar kepada Telco lain saya masih setia dengan Celcom.

Namun pada tahun 2013, seorang sahabat bertanya kepada saya. "Apa yang kau dapat dari ****** setiap kali kau beli reload/ top up?"

Saya dengan lurus bendulnya terus jawab "dapat tambah 'kredit' telefon lah"

Kawan saya pun cakap, "Dari dulu sampai sekarang, tak dapat apa-apa?"

"Dapat, bila time birthday dapat free calls." Jawab saya dengan segera.

"Rugilah kalau macam tu", kata kawan saya.

"Apa? Rugi?"

Jeng, jeng, jeng..

(Bersambung)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...